کتاب شامل دو بخش است.
بخش نخست با عنوان تبلیغات به طور عمده به تعریفها و راهبردها پرداخته و به معرفی انواع رسانهها و تناسب آنها با موضوع تبلیغ و روش تبلیغ نظر دارد.
نویسنده در بررسی تبلیغات تجاری نقشهای مختلفی نظیر نقش بازاریابی، نقش ارتباطی، نقش اقتصادی، نقش اجتماعی و... قائل میشود و با توجه به این نقشهها، هدفهایی را تعیین میکند و راهبردهایی را جهت رسیدن به این اهداف که در صنعت تبلیغات به کار گرفته میشوند، معرفی مینماید.
بخش دوم عنوان فرهنگ به خود گرفته است. در این بخش، نویسنده برآن است تا با تعریف اجمالی از فرهنگ، مشخصهها و ابعاد آن به بحثهای نظری پیرامون فرهنگ و تبلیغات بپردازد. نویسنده بر این باور است که تبلیغاتی اثربخش خواهد بود که بتواند با مقتضیات فرهنگی جامعه خود را انطباق دهد.
آنچه در خصوص این کتاب باید گفته شود، نگاه کردن آن است که به هیچ وجه جنبهی انتزاعی ندارد و اگرچه مسائل به صورت تئوریک و نظری مطرح شدهاند، اما با واقعیتهای عینی ایران انطباق داده شدهاند.
کتاب تبلیغات و فرهنگ در پاییز 1391 به قیمت 7500 تومان در قطع رقعی در 232 صفحه توسط انتشارت سیته منتشر شده است.
علاقهمندان جهت تهیه کتاب میتوانند به آدرس تهران، خ شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، چهارراه سمیه، خ حقوقی، ساختمان 110، پ 42، ط اول، انتشارات سیته مراجعه و یا با شماره تلفنهای 77501254 - 77502993 تماس حاصل فرمایند.